Berlingske Media anmeldelser
Gennemgående negativ feedback om Berlingske Media
Manglende levering og dårlig kundeservice
En hyppig klage i kommentarerne handler om manglende levering af aviser og problemer med kundeservice. Flere læsere fortæller om gentagne reklamationer og manglende respons fra Berlingske Media. En læser fortæller endda, at det var grunden til, at han opsagde sit abonnement og skiftede til en anden avis.
Problemer med opsigelse og kundeunivers-system
Flere læsere har oplevet frustration over Berlingske Medias opsigelseresystem. De beretter om vanskeligheder med at finde deres ordrenumre og problemer med at logge ind via Mozilla Firefox. En læser beskriver, hvordan det tog flere forsøg at opsige abonnementet, da beskeden forsvandt hver gang den skulle sendes. Disse problemer med opsigelse og brugeroplevelse har ført til utilfredshed hos læserne.
Tiltrækker kritik for journalistik og indhold
Nogle kommentarer kritiserer specifikt Berlingske Medias journalistik og indhold. En læser nævner, at BTs dækning af NaturNationalParker i Danmark kun fremmer én side af sagen og anklager avisen for at være socialdemokratisk propaganda. En anden kritiserer BT for at være under al kritik inden for klassisk musik-bogen, og at Berlingske ikke reagerer på henvendelser om reklamationer.
Fejl i fakturering og dårlig behandling i kundeservice
Flere læsere har oplevet fejl i fakturering og dårlig behandling fra Berlingske Medias kundeservice. En læser fik en betalingspåmindelse for et årsabonnement, som senere blev undskyldt som en fejl. En anden læser beskriver en dårlig kundeoplevelse, hvor medarbejderen i kundeservice ikke kunne håndtere en opsigelse og ikke havde modtaget mails angående opsigelsen.
Dårlig markedsføring og chikanerende telefonsalg
Et andet gennemgående tema i kommentarerne er utilfredshed med Berlingske Medias markedsføring og telefonsalg. En læser nægter at støtte et firma, der bruger chikanerende metoder for at få folk til at købe deres produkt. En anden læser nævner dårlig markedsføring i Frederiksbergbladet og at Berlingske ikke vil kompensere for fejl.
Positive kommentarer om indhold og digital løsning
Der er dog også positive kommentarer i blandt. Nogle læsere roser Berlingske Medias informative tekster, gode overskrifter og interessante indhold. En anden læser er glad for den digitale løsning de tilbyder.
Behov for forbedring af levering og kundeservice
Selvom der er positive omtaler af Berlingske Medias indhold, er det tydeligt, at der er et stort behov for at forbedre levering og kundeservice. Manglende levering af aviser, problemer med opsigelse og dårlig behandling fra kundeservice er konstante temaer i læsernes kommentarer. Disse udfordringer kan have en negativ indvirkning på Berlingske Medias omdømme og brugerloyalitet.
Ofte stillede spørgsmål
Hvad er nogle af de problemer, folk har haft med Berlingske Media?
Nogle af de problemer, der er blevet nævnt af folk, der har haft erfaring med Berlingske Media, inkluderer mangelfuld levering af avisen, problemer med at opsige abonnementer, dårlig kundeservice og kundenservice-svar, der mangler forståelse og hjælp, samt beskyldninger om udnyttelse af ældre og demente kunder.
Hvordan har Berlingske Media håndteret klager og problemer fra kunder?
Ifølge kommentarerne har nogle kunder rapporteret om dårlig håndtering af klager og problemer fra Berlingske Media. Der er rapporter om manglende svar på henvendelser, uforskammet opførsel fra kundeservicemedarbejdere og modvillighed til at annullere abonnementer eller refundere penge.
Hvad er nogle af fordelene ved at være abonnent hos Berlingske Media?
Selvom der er mange klager og problemer, er der også nogle positive kommentarer om Berlingske Media. Nogle mennesker nævner, at avisen er informativ med gode overskrifter og interessant indhold. Der er også ros til Berlingskes digitale løsninger.
Hvad er nogle af de specifikke spørgsmål, der er rejst vedrørende abonnementsadministration hos Berlingske Media?
Nogle af spørgsmålene, der er blevet rejst, vedrører blandt andet problemer med at opsige abonnementer, vanskeligheder i kundeunivers-systemet, manglende modtagelse af opkrævninger og overraskende betalingspåmindelser. Der er også rapporter om besværlige dokumentsendingsprocesser og mangel på kommunikation fra Berlingske Medias side.
Hvordan har Berlingske Media reageret på kundernes klager over mangelfuld levering af avisen?
Kommentarerne antyder, at nogle kunder har kontaktet Berlingske Media angående mangelfuld levering af avisen og har oplevet mindre tilfredsstillende reaktioner. Kunder har rapporteret om gentagne reklamationer, tomme undskyldninger og ringe opfølgning fra Berlingske Medias side.
Har Berlingske Media gjort noget for at afhjælpe de klager, der er blevet indgivet?
Nogle kunder har rapporteret om at have fået deres klager løst efter at have kontaktet Berlingske Medias kundeservice. Der er eksempler på, at abonnementer er blevet opsagt eller ændret, og folk har fået svar fra medarbejdere. Det ser dog ud til, at der har været en forsinkelse i svartiderne, og at nogle problemer er blevet løst først efter gentagne henvendelser.
Hvordan har Berlingske Media håndteret klager og problemer, der er blevet rejst vedrørende journalistik og indhold?
Der er kommentarer, der udtrykker frustration over Berlingske Medias journalistik og indhold i forbindelse med specifikke emner som NaturNationalParker og troværdighed. Nogle er utilfredse med mediets politiske vinkling og påpeger behovet for at præsentere forskellige perspektiver. Det er dog ikke klart, hvordan Berlingske Media har reageret på disse specifikke klager.
Har Berlingske Media haft succes i at løse klager og problemer?
Svarene varierer. Nogle kunder har rapporteret om succes i at få deres klager løst og deres problemer adresseret, efter at de har kontaktet Berlingske Media eller kundeservice. Andre har dog oplevet langsomme eller manglende svar og følte, at deres klager ikke blev taget seriøst.
Hvordan har Berlingske Media reageret på klager vedrørende markedsføring og annoncering?
Det er ikke klart, hvordan Berlingske Media har håndteret klager vedrørende markedsføring og annoncering. Nogle kunder har rapporteret om problemer med fejlagtige annoncer og manglende kompensation. Det er ikke tydeligt, om Berlingske Media har taget skridt til at rette op på disse problemer.
Hvordan har Berlingske Media reageret på klager over deres nyhedsbrev og e-mail-afmelding?
Kommentarerne antyder, at der har været problemer med at afmelde nyhedsbreve fra Berlingske Media. Nogle kunder har forsøgt gentagne gange at afmelde nyhedsbrevet uden succes. Det er ikke klart, hvordan Berlingske Media har håndteret disse klager eller hvorfor afmelding ikke har fungeret for nogle kunder.