Hotel Skt. Petri Copenhagen anmeldelser

Gennemgående temaer i positive kommentarer om Hotel Skt. Petri Copenhagen

Service og personale

Et af de mest fremtrædende temaer i de positive kommentarer om Hotel Skt. Petri Copenhagen er den fremragende service og det venlige personale. Flere gæster fremhæver, at personalet var imødekommende, hjælpsomme og leverede en høj niveau af service. De roser også personalets smilende ansigter og taknemmelighed for at være der. Mange gæster følte sig velkomne og oplevede, at personalet gjorde deres bedste for at sikre, at de havde et behageligt ophold. Dette inkluderer både check-in-processen og morgenmadsservicen.

Værelser og indretning

Et andet positivt tema i kommentarerne om Hotel Skt. Petri Copenhagen er værelserne og indretningen. Flere gæster fandt værelserne luksuriøse og behagelige. De roste specielt de komfortable senge og den stilfulde, men alligevel hyggelige indretning på hotellet. Nogle nævnte også den imponerende udsigt fra værelserne, især til Rundetårn. Gæsterne bemærkede, at der ikke manglede noget på værelserne og de var tilfredse med standarden og renligheden. De nævnte også faciliteter som aircondition og balkon.

Morgenmad og mad

Morgenmaden på Hotel Skt. Petri Copenhagen fik stor ros og blev fremhævet som værende lækker og godt sammensat. Flere gæster omtalte den som den bedste morgenmad, de nogensinde havde fået. Kommentarerne inkluderede ros til udvalget af mad, juice og kaffe samt kvaliteten af maden. Gæsterne nød også at kunne nyde morgenmaden i en hyggelig gårdhave. Ud over morgenmaden blev restauranten også rost for at have god stemning og lækre retter.

Beliggenhed og faciliteter

Hotellets beliggenhed i hjertet af København blev nævnt som en stor fordel af flere gæster. De var glade for den centrale placering, som gjorde det let at udforske byen. Derudover blev hotellets faciliteter fremhævet positivt, herunder fitnessfaciliteterne og konferencefaciliteterne.

Værdi for pengene

Mange gæster følte, at de fik god værdi for deres penge på Hotel Skt. Petri Copenhagen. De roste hotellet for at tilbyde overkommelige priser på både værelser og mad og drikkevarer. Flere gæster udtrykte også, at de var tilfredse med oplevelsen og følte, at hotellet var pengene værd.

Sammenfatning

De positive kommentarer om Hotel Skt. Petri Copenhagen fokuserer på flere gennemgående temaer. Gæsterne roser især den fremragende service og det venlige personale, de komfortable værelser og den stilfulde indretning, den lækre morgenmad, den centrale beliggenhed samt den gode værdi for pengene. Disse kommentarer fremhæver den positive oplevelse, som gæsterne havde under deres ophold på hotellet.

Gennemgående temaer i negative kommentarer om Hotel Skt. Petri Copenhagen

Variation i oplevelserne

En gennemgående tendens i kommentarerne om Hotel Skt. Petri Copenhagen er, at der er en stor variation i de oplevelser, gæsterne har haft på hotellet. Nogle gæster har haft super positive oplevelser, hvor de fremhæver den gode service, lækre værelser og fantastiske morgenmad. De beskriver, at de følte sig velkomne og har haft en skøn tid på hotellet. Andre har dog haft negative oplevelser, hvor de har oplevet problemer med faktureringen, dårlig kvalitet af mad og drikkevarer, manglende rengøring af værelser og problemer med kommunikationen med personalet.

Dårlig fakturering og manglende respons

  • En gæst oplevede at få en ekstraregning for minibaren, som de ikke havde rørt. De forsøgte at kontakte hotellet via mail, men fik intet svar. Dette resulterede i en ærgerlig afslutning på deres ophold.
  • En anden gæst beskriver, at de havde problemer med at få refunderet 200 kr, som de havde betalt ekstra. Personalet havde ikke styr på deres voucher-system, og kommunikationen var vanskelig.

Dårlig kvalitet af mad og drikkevarer

  • En gæst var skuffet over kvaliteten af maden og servicen til en Bottomless brunch-arrangement. De oplevede lang ventetid på både mad og drinks, samt at personalet virkede trætte og uforstående overfor konceptet.
  • En anden gæst påpeger, at der reklameres med rooftop-oplevelse på dinnerbooking, men der er ingen udsigt, som man normalt forbinder med rooftop. Dette kan være vildledende for gæsterne.

Kommunikationsudfordringer

  • Nogle gæster påpeger, at det var svært at tale med personale, som ikke talte dansk. Dette kunne give udfordringer ved bestilling af værelse og morgenmad.
  • Flere gæster omtaler også problemet med lang ventetid, både ved at blive smidt af telefonen og ved ikke at få svar på henvendelser via mail.

Problemer med renlighed og tekniske faciliteter

  • En gæst oplevede problemer med lugt på værelset i to dage og en luftrenser, som ikke havde nogen effekt. De fik tilbudt gratis morgenmad som en form for kompensation, men syntes det var utilstrækkeligt.
  • En anden gæst nævner dårlig rengøring af værelser og et dårligt fungerende fjernsyn.

Disse gennemgående temaer i de negative kommentarer peger på nogle områder, hvor Hotel Skt. Petri Copenhagen kan forbedre sig. Det er vigtigt for virksomheden at have fokus på fakturering, kvalitet af mad og drikkevarer, kommunikation med gæsterne og renlighed af både værelser og fællesarealer. Ved at tage hånd om disse udfordringer og sikre en ensartet oplevelse for alle gæster, kan Hotel Skt. Petri Copenhagen opnå en stærkere kundetilfredshed og et bedre ry i branchen.

Anmeldelser af Hotel Skt. Petri Copenhagen

Super dejlig oplevelse!

★★★★★

Inviterede min kæreste på overnatning i forbindelse med hans fødselsdag. Hotellet havde sørget for den fineste velkomst til ham og noget sødt spiseligt i anledningen af hans fødselsdag. Deres brunch er den bedste vi har fået i vores liv. Der manglede INTET. Værelset er lækkert og sengene gode. Vi havde udsigt direkte til Rundetårn fra vores værelse. 10/10 oplevelse.

På mange måder et godt og velbeliggende hotel

★★★☆☆

Men der er ikke helt styr på faktureringen: Vi fik en ekstraregning på minibaren, som vi ikke havde rørt. Vi skrev en mail til dem, men fik intet svar. Vi burde egentlig ikke have betalt, men gjorde det for at slippe for vrøvl. Men en ærgerlig afslutning på opholdet, og vi kommer der ikke igen.

Virkelig lækkert hotel med stilfuld indretning

★★★★★

Lækker restaurant med god stemning og super lækker morgenmad. Hyggelig gårdhave hvor man kunne nyde en kop kaffe og det gode vejr. Personalet var smilende og leverede en høj service. Vi kommer helt sikkert igen!

Tak for en skøn weekend i København

★★★★★

Personalet var meget imødekommende både ved check in og i morgenmadsrestauranten. Der var rent på værelserne og på fællesarealerne, og alt i alt var det værdi for pengene på alle parametre. Vi kommer igen 🙂

Rigtig et lækkert hotel med følelsen af eksklusivitet

★★★★☆

Lækre værelser, skøn morgenmad, sødt personale, dog en del støj fra trampen, musik og døre der smækker.

Besværlig oplevelse på dinnerbooking

★☆☆☆☆

På dinnerbooking har de reklameret med en rooftop oplevelse, hvilket slet ikke passer med virkeligheden. Der er i hvert fald ingen udsigt, hvis det er det man forbinder med rooftop. Vi var til Bottomless brunch lørdag 2/7 med 2 timers fri cocktails. Det kan virkelig ikke anbefales. Maden var dårlig kvalitet, der gik uendelig lang tid mellem betjeningerne, desuden måtte vi vente 30 min på drinks. Personalet virkede trætte og forstod ikke deres eget koncept.

Spændende sted med god beliggenhed

★★★★☆

Superb morgenmad med godt udvalg af mad, juice og kaffe mm. Opmærksomt, hjælpsomt og professionelt personale. Var på et 3 nætters ophold i superior værelse med lille balkon på 6. sal, hvorfra der var delvis udsigt til nogle af byens attraktioner. Der var aircondition på værelset; det kunne indstilles eller slukkes efter behag.

Fantastisk seng og personale

★★★★★

Verdens bedste seng, og verdens bedste personale <3 I er helt fantastiske og min kone og jeg glæder os hver gang vi skal holde weekend hos jer <3 Fantastisk morgenmad, fantastiske værelser, og alle udstyret med de bedste senge penge kan købe. Overkommelige priser på værelserne samt på deres mad og drikke. Så skal du sove godt uden at gå konkurs er dette stedet du skal vælge.

Fantastisk weekendophold i København

★★★★★

Kunne ikke få en bedre beliggenhed, skøn skøn gårdhave med sol, den lækreste morgenbuffet og bare en rigtig dejlig stemning. Smilene og serviceminded personale. Det bliver ikke meget bedre!

5 stjerner til Skt. Petri

★★★★★

Jeg havde fornøjelsen af at gennemføre en uddannelse for og på Skt. Petri i København i løbet af foråret 2018. Det var på alle måder en god oplevelse – god service – gode konference faciliteter. Som underviser oplever jeg ca. 50-60 forskellige hoteller om året og tusindvis af kursister. Skt. Petri får 5 stjerner.

Fine værelser og god morgenmad

★★★★☆

Resten kan ikke anbefales. Det er stort set umuligt at tale med en der kan dansk – både på hotel og via deres telefon. Ved reservation bestilte vi morgenmad med, men da vi ankom vidste de ikke noget om det. De glemte også at fortælle at der skulle bestilles bord til morgenmad. Vi havde bestilt 2 værelser med en voucher på 200 kr pr værelse. De kunne de heller ikke finde ud af. Vi venter stadig på at få de sidste 200 kr retur på trods af, at vi fik løfte om, at de nok skulle komme. Deres fakturaer er næsten umulige at forstå. Selv dem i receptionen havde svært ved at forklare fakturaen. Når man ringer til hotellet kan man få lov til at vente i mere end 20 minutter for at blive smidt af. Kommer man endelig igennem bliver man bedt om at ringe igen om 3 timer.

Højt serviceniveau og lækker morgenmad

★★★★★

Helt igennem et lækkert hotel. Højt service niveau, personalet tænker service service service. Morgenmad helt suværen, mad og vin super og baren godt udvalg. Kommer 100% tilbage.

Dårlig service og dårligt vedligeholdte værelser

★☆☆☆☆

Dårlig service, kaffenautomaten i receptionen var ustandselig tør for vand, værelserne var dårligt rengjord, fjernsynet var en fint billedrørs med flimmer. Jeg kender to-stjernede hoteller med bedre service og værelser (altså sådan to til tre stjernet). Skuffende.

Dårlig koncertarrangement under Jazzfestivalen

★☆☆☆☆

Var til en koncert under Jazzfestivalen. Dette er ikke en anmeldelse af musikerne, men af stedet som koncertarrangør. Det er en rigtig dårlig idé at sælge en koncert til forskellige interessegrupper: Nogle der har købt billet for at høre musikken, andre som gerne vil spise (og sludre) imens. For os der var der for at lytte, var det ekstremt forstyrrende, at der rendte tjenere rundt med mad mellem bordene – og at nogle af gæsterne opfattede koncerten som baggrund for deres restaurantoplevelse og derfor snakkede højlydt. Det hjalp bestemt heller ikke på koncentrationen omkring koncerten, at det efterhånden som skumringen faldt på, blev sværere og sværere at se musikerne, da der intet lys var sat på scenen. Det er ikke i orden at tage 280 kr for koncertbilletter, hvor musikken er totalt nedprioriteret. Som koncertgænger føler man sig godt og grundigt taget ved næsen. Lokalet er heller i øvrigt ikke særligt velegnet med de store glasfacader. Lyden bliver som på en banegård.

God service og hurtig respons på problemer

★★★★★

Yderst god service vi oplevede. Vi var uheldige at få et værelse hvor tvet ikke kunne finde kanaler. Vi var i tvivl om det kostede ekstra, så vi ringede til receptionisten for at høre, men gjorde det ikke, men han ville lige lave det, så vi kunne se tv. 2 minutter efter ringer han tilbage at det ikke kunne laves, men at han havde allerede skaffet os et nyt værelse, så vi kunne se tv, og to minutter efter stod han oppe ved værelset med nøgler til det nye værelse, og vi kunne i ro og mag pakke vores ting og flytte til det nye værelse. Yderst god service, og jeg fik set min fodboldkamp. Og ellers en fornøjelse at komme til et så indbydende og rart hotel som Skt Petri er. Kan kun VARMT anbefale Hotel Skt Petri, og det er bestemt ikke sidste gang, at jeg kommer der igen.

Dejligt ophold med flotte værelser og lækker morgenbuffet

★★★★★

Vi havde et dejligt ophold på det smukke hotel i hjertet af København. Flotte værelser og en meget lækker og spændende morgenbuffet. Kan varmt anbefales!

★☆☆☆☆

Det stank af møg i to dage. Den ene nat havde vi en maskine, som skulle rense luften. Dette uden effekt. Da vi skulle afregne, fik vi tilbudt gratis morgenmad. Haha.

Bedste hotel i København centrum

★★★★★

Og deres nytår arrangementer før i tiden var helt fantastiske.

Superlækker oplevelse og skønt personale

★★★★★

Alt gik som smurt, og hotellet var i den fineste orden. Dejligt værelse og en overordentlig lækker morgenmad 🙂 Nød mit ophold og kommer gerne igen 🙂

Perfekt til barnedåb

★★★★★

Fantastisk service og lækker brunch til barnedåb for vores søn. Varmeste anbefalinger herfra!

Kedelig og ringe service omkring gavekort

★☆☆☆☆

Fik en kedelig og ringe service omkring et udstedt gavekort.

Stedet kan varmt anbefales

★★★★★

Vi er kommet der gennem mange år og kan kun sige god for stedet!

Utrolig venlig service

★★★★★

Dejligt hotel med en familiefølelse. Meget komfortable senge.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er nogle af de positive oplevelser, som folk har haft med Hotel Skt. Petri Copenhagen?

Mange har rost hotellet for deres dejlige velkomst til gæsterne, den fantastiske brunch, de lækre værelser med gode senge og den smukke udsigt til Rundetårn. Personalet har også fået ros for deres smilende og imødekommende service.

Hvordan har virksomheden håndteret faktureringsproblemer ifølge en af de tidligere gæster?

Ifølge en gæst blev deres faktureringsproblemer ikke løst tilfredsstillende. De blev opkrævet for minibaren, selvom de ikke havde brugt den, og selv efter at have sendt en mail fik de intet svar. Dette resulterede i en ærgerlig afslutning på opholdet og har fået dem til at beslutte sig for ikke at vende tilbage til hotellet.

Hvad er nogle af de positive ting, som folk har sagt om Hotel Skt. Petri Copenhagen?

Flere har rost hotellet for deres stilfulde og hyggelige indretning, den gode stemning på restauranten og den lækre morgenmad. Personalet har også fået ros for deres smilende ansigter og høje serviceniveau.

Hvad har tidligere gæster sagt om renheden på værelserne og fællesarealerne hos Hotel Skt. Petri Copenhagen?

Flere gæster har bemærket den rene tilstand på både værelserne og fællesarealerne hos Hotel Skt. Petri Copenhagen. De har også rost hotellet for at levere god værdi for pengene på alle parametre.

Hvordan har nogle gæster beskrevet hotellets eksklusivitet?

Flere gæster har nævnt, at de føler sig rigtig godt tilpas på Hotel Skt. Petri Copenhagen og at de får en følelse af eksklusivitet. De har også rost de lækre værelser og den skønne morgenmad, men nogle har også bemærket en del støj fra trampen, musik og døre, der smækker.

Hvad har en tidligere gæst oplevet under en rooftop-oplevelse, som blev reklameret for på Dinnerbooking?

Ifølge en tidligere gæst levede deres rooftop-oplevelse ikke op til forventningerne, selvom det blev reklameret for på Dinnerbooking. Gæsten bemærker, at der i hvert fald ikke var nogen udsigt som man normalt forbinder med rooftop-oplevelser. De oplevede også dårlig kvalitet af maden, lang ventetid på drinks og et uengageret personale.

Hvad har tidligere gæster sagt om Hotel Skt. Petri Copenhagens beliggenhed?

Flere gæster har nævnt, at Hotel Skt. Petri Copenhagen har en fantastisk beliggenhed i hjertet af København. Det giver dem nem adgang til byens attraktioner og en dejlig gårdhave, hvor de kan nyde kaffe og godt vejr.

Hvordan har underviseren, der har været på hotellet, beskrevet sin oplevelse med konferencefaciliteterne?

Underviseren har givet Hotel Skt. Petri Copenhagen 5 stjerner og beskrevet oplevelsen som god på alle måder. De roser servicen og konferencefaciliteterne og sammenligner med deres erfaringer fra andre hoteller og kurser.

Hvad har en tidligere gæst oplevet med hotellets fakturering?

Ifølge en tidligere gæst har de haft problemer med hotellets fakturering. Da de ankom, vidste personalet ikke noget om, at de havde bestilt morgenmad eller at der skulle bestilles bord til det. De havde også bestilt værelser med en voucher, som hotellet ikke kunne finde ud af. Derudover har de stadig ikke modtaget de sidste 200 kr retur, på trods af løfter om at pengene ville komme. Gæsten har også bemærket, at hotellets fakturaer er svære at forstå.

Hvad har tidligere gæster sagt om personalets service og hotellets mad og drikke?

Flere gæster har nævnt personalets høje serviceniveau og lækker mad på Hotel Skt. Petri Copenhagen. De har rost personalets venlighed og imødekommenhed, den fantastiske morgenmad og overkommelige priser på værelser og mad og drikke.