Zoologisk Have København anmeldelser

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan har oplevelserne generelt været for besøgende i Zoologisk Have København?

Generelt har oplevelserne været positive for de besøgende i Zoologisk Have København. Flere nævner, at de altid har haft fantastiske oplevelser og at det er et dejligt sted at besøge. Der er særligt fremhævet oplevelser med klapning af kænguruer og børns begejstring for dyrene. Dog er der også enkelte besøgende, som har haft mindre positive oplevelser, især i forhold til visse dyreindhegninger og de besøgendes bekymring for dyrevelfærd.

Er der nogen klager over kvaliteten af produkterne i Zoologisk Have København eller deres årskortsystem?

Ja, der er nogle klager over kvaliteten af produkterne i Zoologisk Have København. Der er nævnt dårlig kvalitet af bamser og maden på de forskellige spisesteder. Flere besøgende mener, at maden er under middel og forventer bedre kvalitet, især med tanke på priserne.Der er også klager over årskortsystemet. Flere besøgende har haft problemer med automatisk fornyelse af årskort, vanskeligheder med at opsige abonnement og besværet med at få penge tilbage, når der er sket fejl i betalingen eller opsigelsen. Der er også frustration over det gamle system og mangel på brugervenlighed i zoo-appen.

Er der kommentarer om standarden af dyreanlæggene og dyrevelfærden i Zoologisk Have København?

Ja, der er kommentarer om standarden af dyreanlæggene og dyrevelfærden i Zoologisk Have København. Nogle besøgende har givet udtryk for bekymring over visse dyreindhegninger og mener, at nogle dyr lever under triste forhold. Specifikt nævnes amurleoparderne, der holdes adskilt i mørke jernbure, samt en isbjørn, hvis indhegning blev kritiseret. Der er også nævnt beskidte bassiner og indhegninger samt vand, der ikke er blevet renset eller skiftet.Det bør dog nævnes, at der også er besøgende, der mener, at dyrene i zoologisk have bliver forsøgt placeret i miljøer, der fremstår realistiske, og at der gøres en indsats for at berige og udfordre dyrene.

Hvilke kommentarer er der om kundeservicen og behandlingen af klager i Zoologisk Have København?

Der er både positive og negative kommentarer om kundeservicen og behandlingen af klager i Zoologisk Have København. Flere besøgende har rost personalet for at være hjælpsomme og søde, specielt når de har haft behov for hjælp i forbindelse med deres medlemskab eller login. Der er også nævnt positive oplevelser med afholdelse af arrangementer som barnedåb i Zoo.På den anden side er der også besøgende, der har haft dårlige oplevelser med kundeservicen. Klager nævnes om manglende respons på henvendelser via telefon og mail, lang ventetid i telefonkø, og utilfredshed med håndteringen af klager og problemer med årskort.

Hvordan er kommentarerne om prisniveauet og valuta for pengene i Zoologisk Have København?

Kommentarerne om prisniveauet og valuta for pengene i Zoologisk Have København er blandede. Flere besøgende mener, at prisniveauet er højt, især når det kommer til mad og snacks i haven. Der nævnes priser på fx franske hotdogs og drikkevarer, som opfattes som dyre. Der er også kritik af prisen på bamser og kompliceret process for årskort.Der er dog også besøgende, der synes, at prisen er rimelig i forhold til de oplevelser, man får i haven. Flere nævner, at de er glade for at have årskort og sætter pris på de berigende aktiviteter og arrangementer.

Hvordan er kommentarerne om faciliteterne og renheden i Zoologisk Have København?

Kommentarerne om faciliteterne og renheden i Zoologisk Have København er også blandede. Flere roser haven for at være hyggelig og flot, med mange nye anlæg og stier. Der er også positiv opmærksomhed på børnezoo og legepladsen.På den anden side er der også klager over manglende renlighed og vedligeholdelse. Der nævnes beskidte bassiner og indhegninger, riste og belægninger i dårlig stand samt manglende sprit og sæbe på toiletterne. En besøgende mener endda, at parkeringen foran hovedindgangen er en parkeringsfælde.

Hvad er kommentarerne om IT-systemet og appen i Zoologisk Have København?

Kommentarerne om IT-systemet og appen i Zoologisk Have København er generelt meget negative. Mange besøgende oplever problemer med Zoos online-shop, hvor det er svært eller umuligt at gennemføre et køb eller fornyelse af årskort. Der nævnes blank side, behov for gentagne opdateringer og besvær med at få et kundenummer. Appen kritiseres for ikke at vise information om medlemskabets udløb, ikke at kunne opsige abonnement og mangel på brugervenlighed.Kommentarerne afspejler frustration og utilfredshed over den dårlige IT-funktionalitet og manglende respons fra Zoo på henvendelser om disse problemer.

Er der kommentarer om arrangementer og mulighed for at leje lokaler i Zoologisk Have København?

Ja, der er kommentarer om arrangementer og muligheden for at leje lokaler i Zoologisk Have København. Flere besøgende har haft positive oplevelser med afholdelse af arrangementer som barnedåb, hvor der er rost maden, lokalet og betjeningen. De fremhæver også, at adgang til haven var inkluderet i prisen og at det var en dejlig dag.

Hvordan er kommentarerne om parkering og forplejning i Zoologisk Have København?

Kommentarerne om parkering og forplejning i Zoologisk Have København er delte. Der er kritik af prisen på parkering foran hovedindgangen og generel oplevelse af for høje priser i forbindelse med forplejning. Flere besøgende nævner, at maden og drikkevarerne i boderne er dyre og af dårlig kvalitet. Enkelte har haft dårlige oplevelser med bestemte produkter, som kolde kaffer og churros.Dog er der også kommentarer, der roser forplejningen og maden i Zoologisk Have København. Flere besøgende har haft positive oplevelser med maden og mener, at det er en god oplevelse at spise i haven.

Er der nogen kommentarer om renlighed, dyreindhegninger og dyrevelfærd i Zoologisk Have København?

Ja, der er kommentarer om renlighed, dyreindhegninger og dyrevelfærd i Zoologisk Have København. Flere besøgende nævner, at der er problemer med renligheden, specielt i forbindelse med beskidte bassiner, indhegninger og toiletter. Der er også kritik af visse dyreindhegninger, som besøgende mener ikke lever op til standarden for dyrevelfærd. Der er bekymring over dyr, der lever under triste forhold, og ønske om bedre forhold for dyrene.

Hvad er kommentarerne om automatiske fornyelser af årskort og refundering af betalinger i Zoologisk Have København?

Kommentarerne om automatiske fornyelser af årskort og refundering af betalinger i Zoologisk Have København er primært negative. Flere besøgende har haft problematiske oplevelser med automatisk fornyelse af årskort, og der er frustration over manglen på mulighed for at opsige abonnement og få pengene tilbage for uberettigede træk på kontoen. Der er også kritik af årskortsystemet, hvor nogle besøgende oplever besvær med at få refunderet penge, selv når fejl eller uønskede træk er dokumenteret. Kundeservice og respons på henvendelser om disse problemer er også blevet kritiseret.